Manevrabilitate

manevrabilitate

 

Manevrabilitate excelenta

S1waterbike poate fi manevrata usor si precis. Performantele sint excelente, putindu-se executa intoarceri pe loc.

Unitatea de propulsie formata din cirma si elice este montata in fata pentru a oferi o directie precisa si o pozitionare din cit mai putine miscari. Manevrabilitatea nu este influentata de conditiile de vreme.

Pedalele actioneaza elicea inainte si inapoi, dar fiind in corp comun cu cirma, care poate fi intoarsa cu 90 de grade in fiecare directie de mers, se obtine un control in deplasare de 360 grade.

S1waterbike permite o buna manevrabilitate in orice conditii. Datorita flotoarelor adinc imersate in apa, ambarcatiunea este foarte stabila la vint, chiar in cazul in care conditiile sint neprielnice. Printr-o foarte buna manevrabilitate, pescuitul nu impune nici o problema.

Ambarcatiunea are un raspuns rapid la schimbarile de directie, lucru foarte important in regimul de deplasare lent, cind in timpul pescuitului este necesara o manevrare precisa.

S1waterbike se manevreaza usor si precis – Mentiuni

Manevrabilitatea foarte buna pe care S1waterbike o ofera, este datorata sistemului de directie si propulsie pozitionat in fata. Conceptul este foarte simplu si porneste de la idea de a te trage prin apa in locul dorit. Fata dea te impinge, acest concept are avantaje mari pentru ca permite o pozitionare foarte precisa din cit mai putine miscari.

Dincolo de acest lucru, faptul ca elicea este amplasata in acelasi corp cu cirma, ofera in timpul schimbarilor de directie un raspuns foarte rapid si eficient.

Corpul cirma-elice prin posibilitatea de a se roti 180 grade (real este 360, dar e limitat la 180 datorita cablurilor de comanda a directiei), ofera prin pedalare inainte si inapoi un control foarte bun al ambarcatiunii. Se pot efectua intoarceri pe loc, si deplasari cu schimbari mari de directie fara nici o problema.

Aceasta manevrabilitate este esentiala cind se navigheaza pe riuri cu diferente de viteza de curgere a apei sau in zone cu involburari si virtejuri.

Conducerea se face simplu, prin rotirea corpului pe scaun cca 5-6 grade in fiecare directie dorita. Imediat ce scaunul este rotit intr-o directie, cirma se roteste si ea in directia respectiva dar cu o miscare multiplicata. Cind se doresc intoarceri scurte, se roteste scaunul pina la capat iar cirma se pozitioneaza la cca 90 de grade in directia respectiva, la acest unghi se pot efectua intoarceri aproape pe loc. Intoarcerile se pot efectua si cind va deplasati in spate, cu acelasi efect rapid.
Atentie! intoarcerile pe loc se pot face numai la viteze reduse, cind propulsia elicei este un factor dinamic in conducere.